Mervevrem Arkadaşlar birçoğumuzun derdi gece yatma sorunu olmalıdır ki bende malesef sizdenim. Küçüklükten beri yüzüstü yatan biri olarak kendimi çok zor şekilde sırtüstü yatmaya alistirmisken sağlık ocağı hemşiresi ve internetten edindiğim bilgiler sırtüstü yatmaninda hamilelikte iyi olmadığını bebeğe giden kan akışının yavaşladığını vs. Yazmışlar ama ben kendimi gece hep sırtüstü buluyorum yada uykuyla uyanıklık arasında oluyorum o şekil yatmamak için tabi sırtı biryere yaslamayinca oluşan ağrı cabası😞 sizinde başınıza geliyor mu yada bir zararı gerçekten varmıdır kimi anne ben yattım hiçte birşey olmadı zaten son aylarda kendiliğinden yüzüstü yatamazsin çünkü nefes darlığı yapar diyor 🤦
Nisansimge Mervevrem bende aynı dertten muzdaribim valla korkudan sadece sola yatmaya çalışmaktan yanlarım ağrıyor artık daha 5 ayım var nasıl olacak böyle bilmiyorum hamile yastığı almayı düşünüyorum 5 bölge destekli belki o işe yarar
Yagmurerol Mervevrem ben kendim rahatsiz olmadigim surece sirtustu yatmistim, simdi 34+2 yim istesemde yatamiyorum sirtustu, nefesim kesiliyor. Yani vucudunuz yanlis yaptiginizda uyari veriyor🙂 tabi sola yatmaya alistirmaniz lazim kendinizi😅😅
nrsly Mervevrem ben doktoruma sordum canım bende de aynı sorun var , yan yatıyorum ama uyandığımda sırt üstü buluyorum kendimi , doktorum cok ilgili çok iyi bir doktor , güldü bana yüz üstü yatmadığın sürece sorun yok sırt üstü yatabilirsin dedi :))
Mervevrem Nisansimge hiç sormayın sabah kalkınca sanki uyumuş değil odun taşımış gibi ağrıyor vücudum 😟
honey Nisansimge bende sürekli sola yatamıyorum çünkü gece bir uyanıyorum, sol omzum ve sol kalçam acayip bir şekilde ağrıyor. Uykuyla uyanıklık arası mecburen sağa dönüyorum ama sonra huzursuzda oluyorum, ne yapacağımı bilmiyorum.
Nisansimge Mervevrem aynen bende eşime diyorum sanki uyumadımda saatlerce yol yürüdüm her yerim ağrıyor diye ama sağlıkla vaktinde doğusunda tek ben oturduğum yerden uyurum napıyım
Aysenur01 Mervevrem valla ona da yatması dert sırtımı eşim yerleştiriyor ben yine kalkınca sırtımın yarısı boşlukta kaldığı için ağrılar devam ediyor ben de normalde sırt üstü yatarım hep
Mervevrem Nisansimge inşallah Rabbim sağlıkla kucağımiza alabilmeyi nasip etsin evlat acısıyla hastalığıyla sinamasin tek derdimiz bunlar olsun gelip geçici şeyler de işte insanogluyuz soyleniyoruz🙈
Mervevrem Aysenur01 bende şuan kendimce yastıklarla desteklemeye başladım dediğiniz gibi oynadığımda bile bozuluyor 🤦