mrvavc1 ben hamile kalmadan önce kullanıyordum hamile olunca bıraktım çarpıntım oluyor gün içinde fazlasıyla ama su içerek rahatlatmaya çalışıyorum kendimi birde nabzım 120yi hiç aşmadı o yüzden gerek duymadım ama gerçekten çarpıntı çok zor insanı çok rahatsız ediyor bazen kalbim ağzımdan çıkacak sanıyorum tuttuğu zaman