edos23 2024 de Ocak ayınd ayaptım özele hep gitmiştim orda talipliydim rahatsızlanıp devlete gittim ağır grip gibi bir şey geçiriyordum nst de bebeğimin kalp atımı çok yüksek çıkıyordu o yüzden yatış yapıldı ve doğumhane bölümüne alındım hiç kimse asla yanımda bulunmadı ve telefon vs yasaktı bebeğim zaten 36 haftalıktı ters dönmüştü ama ne kanala inmişti ne de aşağıya hala yukarıdaydı dışardan bile belliydi yukarıda olduğu alttan muayene yapılırken canım çok yandı davranışlarını hiç beğenmedim doktorum iyiydi ama ameliyata giren onun dışında kimsesiz hissettim kendimi bu süreçte asla rahatlatma vs olmadı sezeryan olmasına rağmen odalar pisti sıvı sabun vs tuvalette yoktu biz kendimiz odayı elimizden geldiğince temizledik doğumhanedekş hemşireler de ilgisizdi 🥹