[silindi] 12. Haftada yaptırılıyor. Biz 11 de vermiştik kanı. Eğer sonuç eksik çıkarsa bir daha kan alıp yapıyorlarmış. Yani ben 32 yaşında olduğum için doktor 2 li 3 lü taramaların zaten riskli çıkacağını boşuna strese sokmamak için nipt testine göndermişti. Zaten 12. Haftada yine rnse kalınlığına herşeyine bakıldı. Bir sorunda çıkmamıştı testte