Cemre9 senaakck Ben 36 da yapmıştım ama kendimi geç kalmış gibi hissetmiştim. 40 hafta oldum hala bebeğim doğmadı ama erken yapmak daha iyi kafanız rahat oluyor . Çünkü zaman geçtikçe ağırlaşıyorsun. Bence çok iyi şimdiden yapmanız. İleride rahat edersiniz .
fgormez Riskli durum yoksa fiziksel olarak iyiyseniz erken bence ama ben çok halsiz yorgunum ilerde daha fena olurum derseniz hazırlayın ben çanta içinde uzun süre beklemesini sevmiyorum hijyenik de gelmiyor 36 da yıkayıp öyle çantayı hazırladım