Bildiğim kadarıyla sağlık bakanlığı tüm gebelere 16.haftadan sonra demir ve dvitamini kullanmasını öneriyor. Düşük olmasa bile veriliyor. Aile hekiminize de danışabilirsiniz. Aile hekiminiz de başlar. Benim demirim zaten iyi diye önerdikleri halde içmedim. Sonraki kontrolde öyle bir düştü ki demirim ve kanım hala toparlayamadım 2 aydır