RNurAts Kızlarrr. 35 inci haftaya girdik ve artık hastane çantamı hazırlamaya başladım. Özellikle kız anneleri yenidoğan hangi bezi tavsiye edersiniz? Molfix almayı planlıyordum ama sızdırma yapıyor diyorlar tecrübelerinize ihtiyacım var.
aslhnkrts9 RNurAts Sleepy yeşil paket kullanmıştım baya bi süre molfixde denemiştim ama Sleepy den daha çok memnun kaldım ne sızdırma nepişik sorn olmadı
Suleaydogan1 RNurAts molfix çok çabuk şişiyor gibi oluyor sevmedim. Slepy ekstra güzel gayet hiç sorun yaşamadım