humaakusu merhaba ilk çocuğumda bende sadece kan vermiştim kendi doktoruma ikili tarama testi için başka hiçbir işlem yapılmamıştı. Şimdi ikinciye gebeyim, ikili tarama için perinatolojiye alan açtı doktorum bende randevu aldım. Perinatolojiye gidince İlk önce ultrasonda kontroller yapıldı daha sonrasında da kan alındı benden. 1 hafta sonra tahlil sonuçları çıktı onu da kendi doktoruma gösterdim.