Merhaba. 1 Nisan’da adetimin son günüydü. Mart’ta kimyasal gebelik yaşadığım icin bu donem ovulasyon erken olur dediler bu nedenle adet sonrasi hemen testlere basladim. Ama testler çok dengesiz görünüyor. Bir bakar mısınız lütfen. Dün öğlen daha koyuydu aksam neredeyse görünmüyor. Bugun oglen de görünmüyor… Pik olmadi mi acaba testler