gamzz06 ya şöyle söyleyebilirim en büyük sorun erkek refakatçi kabul etmedikleri için Eniştem sadece ziyaret saatlerinde gelip görebildi çocukları ve onda da ablam odayı başka birisiyle paylaştığı için çok rahat girip çıkamadı tabi iki gece kaldılar hiç memnun değildi o yüzden yani eşinin yanında istedi almadılar babaları çocukları göremedi ilk başta onun dışında hani hastanedeki doktor hemşirelerin tavrı ilgisizliği de ayrı bir tabi etken ben de ilk doğumu devlet hastanesinde yaptım ama şu an ikinciye özele gidiyorum keşke ilkinde de özele gitseydim yani