Kızlar bu haftaya kadar hiç ödemim olmadı 2 gündür ellerim ayaklarım ve yüzüm sanki şişmiş gibi geliyor ama bi kilo artışım yok, tansiyonlarım normal baş ağrım falan da yok. Büyükler doğum yaklaştığı için diyor ama bu konuda tecrübesi olan var mı?
Birde dün geceden beri hem belimin ortasına hemde karnımın alt kısmına adet ağrısı gibi ağrı girip geçiyor bunlar sancı mı oluyor? Birde 10-15 dk da bir tuvalete gidiyorum, tuvaletten kalkınca sanki bebek birden aşağı doğru düşüyormuş gibi geliyor ayrıca hareketleri de çok yumuşadı. Doğum belirtileri mi bunlar?
Yarın sabah kontrolüm var bugünü atlatmak istiyorum 🙂