Maddi olarak zorlamayacaksa bence kesin yaptırın. Biz ikili, üçlü testleri yaptırmadık direkt Fetal Dna yaptırdık. İkili, üçlü tarama testlerinde doğruluk payı sanırım %60’larda ama fetal dna %98 civarıydı. İkili üçlü tarama testiyle kafamızı meşgul etmek istemedik, direkt fetal dna yaptırdık ve sonuçların temiz çıkması büyük rahatlık sağlıyor sonra..
Hatta haftalar ilerleyince başka bi sebepten dolayı amniyosentez yaptırmak zorunda kaldık, o zaman da keşke fetal dna bile yaptırmasaymışız nasılsa amniyosentez en kapsamlısı demiş olduk.
Ama siz fetal dna yaptırın bence, umarım her şey temiz gelir