Canım kızlar çok kafam karışık 36 yaşındayım 5 yaşında bir oğlum var ikinci çocuk düşünüyorum. Maalesef bir yıldır tansiyon hapı kullanıyorum ayrıca kiloda baya var. Kardiyoloji doktoruna gittim ne olumlu ne olumsuz konuştu. Hapı değiştirdi norvasc 10 mg başladı. Gebelik olursa 3,6 ve 9. Aylarda gel dedi. Kiloda olunca korkuyorum kilo vermeye de uğraşıyorum ama çok zor. Benim gibi olup sorunsuz gebelik geçirip bebeğini kucağına alan var mı ilaç kullandınız mı fayda etti mi.