Merhabalar güzel anneler aranıza yeni katıldım öncelikle hepinize hayırlı dogumlar diliyorum sağlıkla inşallah 🤲 benim 3 cocugum var 7 13 14 yaşında 2 kız 1 oglum var supriz bir hamilelik yaşıyorum hic dusuncemizde yoktu cocuk defteri kapanmıştı 37 yaşındayım maalesef haberi aldığımdan sonra hamilelik anksiyetesi oldum dogum korkusu ile olmusum 3 normal suni sancı acı icinde oldu dogumlarım sırf bu yüzden özel hastaneden dogum paketi aldım. ALİFE ETİMESGUT HASTAHANESİ (DR LALA ) hanıma ve tüpleri aldırcagım icin istege baglı sezerryan olucam Rabbim nasip ederse ama ben antidepresyan ilacları içelim 1 ay oldu anksiyete yuzunden baslandı ve inanılmaz hala korku icindeyim sezeryan doguma karsıda buyuk korkularım var sakin kalamazsam dayanamazsam diye siz bu sureci nasıl atlattınız merak ediyorum 😌