hllt Merhaba 2.gebeligim 15.haftadan beri hareketlerini hissediyorum ama hiç düzenli değil şu an 18 bitecek hala düzensiz bazen günde sadece 1 kez bazen hiç bazı gün de çok. Normal mi acaba?
kelebek_2 hllt bende seğirme şeklinde şuan 13 haftadayım iç karnım geniş bu arada bazen oluyo pek deil seninde normaldir bacıkom
mutl hllt çok normal zaten 24 lerden sonra gucleniyorlar . Gerçi benim oğlan tembel ve iri bebekti 36 hafta bile günde bir iki kere hareket ediyordu şimdi yerinde durmuyor