hanim02749 nilruhu evet gri görünüyor ama gri genelde kuruma çizgisi olur bu resmini çektiğimde yapalı 4 dk bile olmamıştı 4 dk da kuruması da imkansız. Ama reng yok zaten ilk idrar değildi yarın sonuç yüklenir artık
adana2 hanim02749 üzmek istemem canım ama, bu testin aynısından yaptım, bende daha belliydi hatta girip bakabilirsin, ama adet oldum ne yazık ki… İnşallah sende vardır adet olmazsın.
hanim02749 mutluuuannemmm adana2 nilruhu Negatif çıktı ama hala hasta olmadım dün de kan verdim 1.20 yani negatif 13 gündür geçıyor