nergispolat Arkadaşlar acill bakar mısınız ? adetimin üzerinden 3 gün geçti dün gece özellikle ilişki sonrası ve bu sabah çok az kahve rengi leke gördüm sizde oldu mu ( 4 hafta 5 günlük gebeyim ) çok korkuyorum olan var mı kötü bir şey mi ?