salihakandal Merhaba kızlarr 22 haftalık gebeyim eşimle isim seçiyoruz kızım olacak Allahın izniyle Zeynep ve Hümeyra isimlerini beğeniyoruz ama zeynep olursa yanına ek arıyorum hangisi daha güzel kulağa hoş geliyor sizce
habibe66yks salihakandal ek isim koymayın kimse söylemiyor sonra biri ilk ismi soylicek diğeri 2. İsmi soylucek hiç gerek yok ikinci isme . Gayet güzel bu isimler