Ben de göremiyorum 2 haftadır bebeği vajinalden baktırmadım karından baktırıyorum ancak kese küçük henüz görünmemesi normal diyip gönderdi doktorlar 2 farklı doktora gittim devlet hastanesine gidiyorum. Şuan hastanenin en iyisi dedikleri bir doktor var ona randevu aldım yarın 6+7 oluyoruz bakalım yarın bebişi görebilecekmiyim. Endişelenmeyin ve sadece bekleyin. Ancak şiddetli ağrınız kusmanız ve kanamanız olursa acile gidin. Doktor bana öyle söylemişti