merve3534_ Kızlar merhaba şuan 35. Haftamdayım şimdiye kadar risksiz bir hamilelik geçirdim ama bugün akıntımda kan vardı ve bel ağrım var acaba bu durum normal mi daha önce yaşayan var mı
nuriyegcl merve3534_ hamileliğin hiçbir döneminde kan normal değil nişan olabilir son haftalarda kanama olduğunda hiç beklemeden gitmek gerekir nişan değilse önemli bir şey olabilir
annne_ Muhtemelen nişan gelmiştir ve sancılarınız başlamıştır hastaneye gidip muayene olmanızda fayda var
merve3534_ annne_ hafif ağrılarım var ama emin olamadım diğer bebeğim hasta onu bırakıp gidemiyorum napsam bilemedim