cansubesir evet benim öyleydi, eşimle kontrole gittik sonra yatışımız yapıldı annemlere haber verdik ama gelmediler ben istemedim, eşim herşeyime yardımcı oldu, ama bence doğumdayken haber verin en azından manevi destekleri olur bizimkiler bol bol okumuştu ve suya meryem ana otu koydurtmuştuk, doğumdan sonra bebeğimizi karşıladık eşimle annemde refakat için geldi, devlette yaptığım için istemedim buarada dışarda bekliceklerdi çünkü