prensannesi__58 en az 2 katı artması gerekiyor dendiğine göre 3 katı artmasında sorun yoktur bence, size dış gebelik teşhisi kondu mu?
Eğer konmadıysa aklınıza böyle olumsuzlukları getirip bişey aramayın derim inanım 3 gebeliğimi kendime böyle olumsuzlukları düşüne düşüne çağrıştırdım, artık 4. Hamileliğimde burdaki hiçbir hassas içeriğe dahi girip okumuyodum, kendinizi salın olumlu düşünün nacizane tavsiyem 🌸