esrafi5 sise bişey sormak istiyorum ben de 30. Haftadayım ama bebek hareketleri eskisi gibi değil tekmeler güçlü hareketler yok. Sadece kayma itme küçük kıpırtılar var. Biraz araştırınca yer daralması olabilir bebek büyüdüğü için çok pozisyon değiştiremiyor olabilir gibi sonuçlara ulaştım. Ama burda da okuyorum hareketleri can yakıyor diyenler var hiç böyle olmadım. Bazen sertlik elime geliyor Popo ya da baş kısmı gibi. Siz de de böyle mi