2 kızım var ikisi de normal yollarla gebe kaldım hiç tedavi ilaç vs olmadı. Daha çocuk düşünmediğim için korundum hep bazen kadın doğ kontrol hapiyla bazen de eşim korunuyordu neyse aradan 5 yıl geçti adetlerim hep düzensiz oldu 15/20 gün yine kadın doğum kontrol hapina başladım düzenli içtim ⅚ aydır adetlerim düzenli 54 kiloyum 3 gün önce doktora gittim yumurta tembelliği dedi yani pcos Fertinol ilaç verdi bana 6 ay kullan diye çocuk düşündüğüm için son 2 aydır farkettim boynumda ¾ tane et beni çıkmış küçük sordum doktora insulin direncinden dolayı bunun için ne yapabilirim hemen gebe kalır mıyım kilomda çok yok ama çok takıldım ne yapmam lazım