Aycanay Geceleri uyurken kolu uyuşup ve gün içinde de sağ elde parmak uçlarının sürekli uyuşuk olduğu arkadaşlar varmı ve bu konu hakkinda bilgisi olan lütfen yazabilirmi?
Sedagokkaya Aycanay 37 haftalığım. 35. Haftadan beri var parmak uçalarımda uyuşma, doktor hamileliğe bağlı normal doğumdan sonra geçecek dedi 🤗
Selenzy1 Aycanay bnde de var o sorun ilk ellerimde başladı hatta ellermde uyuşukluk hissiyatsızlk elime aldığımı istem dışı düşürüyordm bu aralar da parmak uçlarımda başladı dr normal ama daha ileri giderse bir fizik tedaviye görün dedi
Trkmn Aycanay benimde var hatta şuan sağ elimde yüzük orta ve işaret parmağım uyuşuk😕 Gece sürekli uyuşukluk yüzünden uyanıyorum 28 haftalığım☺️
Aylin1987 Aycanay. Benimde gorumcemde vardi. Doktoru onu fizige yonlendirdi ordan da bi bileklik vermisler birde bileklerini oynatiyordu falan. Rahatlatiyormus bilegi. Ama dogumdan sonra gecti . gecmeyecek diye korkuyordu oda. Gecer canim hic stres yapma
Devran Evet ben de aynısıydı bazen gün içinde üç sağ parmak uyuşuyo sebebi tuz doktorada danışabilirsin tuz kötü ben bi bıraktım her şey yoluna girdi 35+6 yım
UcanHamile Bende de aynisi var karpal tünel sendromu dedi doktorum hamilelikte ödemden falan olabiliyormuş, dogumdan sonra gececek dedi bekliyoruz bakalım
Aycanay Selenzy1 çok kötü bi durum cidden koldan başlayıp parmakta bitio sanki şuan orta ve yüzük parmağim patlicak sanki utuşukluktan