nurtkr Merhabalar, Adetim 5 gün gecikti. İlk hamileliğimdeki tüm belirtileri yaşıyorum. Sabah mide bulantısı, halsizlik, kasık ağrısı, burun tıkanıklığı gibi. Fakat bugün test yaptım negatif çıktı. Başına gelen var mı?
Miracle_1 nurtkr merhaba bende bugün 5 gün gecikme görünüyor pek belirtim yok test yarın yapayım diyorum ama herkesin bir gecikme olmuş umarım gebelik vardır tabi