iremm00 yani benim kızım üstü ıslak uyanıyordu bezinden taşıyordu ama o piskolojiye giryolwr eğer hazırsa yapmadı öle kuru kalktı. Bi gün öncesinde bezinden taşmıştı. Siz o uyuyunca belli etmeden bezi takım sabah da kalkmadan çıkarın görürsünüz kuru mu ıslak mı ona göre kadameli bırakırsınız ben bezi kuru görünce şok olmuştum. Daha da takmadım geceleri