Umarım eski kandır, vücut onu atıyordur🙏🏻
ama tabii ki hemenn acile gitmek en doğrusu, içinizi rahatlatacak şeyler duyarsınız dilerim ki, maelsef hamilelik zaten çok stresli bi yolculuk, üstüne böyle deneyimler insanı çok tedirgin eder sizi çok iyi anlıyorum 🥲 inşallah bu günler sadece stresli ve korkulu olrak kalır aklınızda ve hayırla sonuçlanır🙏🏻🙏🏻