Hanife_ yani şöyle söyliyim 32. Haftada 90 günüm dolmuş oluyor ama ayın 21 ine denk geliyo ve rapor aldığımda daha o 21 günün sigortası yatmamış olduğu için eksik oluyo. Yani sigorta ay sonu yattıgı için günüm eksik kalmış oluyo ama o 21 gün ay sonunda yatacak tabiki. Ama rapor aldığım gün eksik olması sıkıntı yaratır mı onu anlayamadım🤷🏼♀️