znnnr Miracle_1 sadece göğüste kol altına yayılan bi ağrı var başka bişey yok Salı çarşamba bat benim test istedim internetten eşime saklattırdım ama diyorum kan versem mi insan merak ediyor 🥲
elakemal Miracle_1 yarın adet günüm bugün sabah negatif gördüm karnım ağrıyo artık gelir mi gelmez mi bilmiyorum
denizincisi Regl 1 gün kalmış olucak yarım yapıcam bende sadece göğüs hassasiyetim var geçmeyen ve kasıklarıma ara ara gelen ağrı
Miracle_1 denizincisi benim de çok bi belirtim yok sürekli ıslaklık hissi var olacak gibi ama ağrı sızı yok
hira_21 Bende Regl geçtikten 2 gün sonra yaptım ve hiç bi belirtim yoktu rüya gördüm test yaptım pozitifti içinizi ferah tutun Allah gönlünüze göre versin
hira_21 Adet günüme bi kaç gün kala böyle birkaç kere regl olacakmışım gibi ağrı giriyordu karnıma dedim neredeyse olacak gibiyim bugün yarın olurum falan diyordum iki gün gecikti teste pozitif çıktı