Benim de geçtiğimiz haftanın başında oldu 2 gün sürdü iğne ve progestan fitil kullandım çok şükür geçti önce kist patlamış olabilir vs dedi bir sonra ki kontrolüm de kistim duruyordu sebebini sorduğum da olabiliyor kendini yorma dedi inşallah sizin de biran evvel geçer doktora gidene kadar uzanıp dinlenin