mervekalkann brnmerve003gmailcom 7. Ayıma giriyorum benim de öyle bebek gelişimi iyi ise problem yok 🌸
ikbalnur brnmerve003gmailcom 6.ayima giricem henüz öyle belli bir göbeğim yok ama bebeğim çok şükür gelişimi ve sağlığı yerinde ❤️
miyopmom brnmerve003gmailcom aynı durumdayım yumuşacık geliyor gözüme böyle sanki boş gibi çok tuhaf gerçi benim 4. Bebeğim olacak Allahin izniyle ama ona rağmen ben bile unutmuşum
senemyetis Bazen bebek pozisyon değiştirince göbeğin küçülmüş gibi gelebilir gözüne içini ferah tut sağlıkla gelsin🙏