sucukluyumurta07 çağlar aktaş,39+0 sezaryen planladık 9 Nisan’a kadar kendiliğinden sancı vs gelirse acile gidicem eğer nöbetçiyse normal deneme şansım olacak yani tam bir şans kader ne dersen ona kaldım, başka bir dr denk gelirse direk sezaryen e alır