Merhaba bayanlar bugün 22+1 günlük gebeyim dün detaylı ultrasyona girdim bebeğim bütün organları normal kilosu 500 gr olmuş ama kalbinde sıkıntı çıktı kalbin sol tarafı büyümemiş ve kan akışı yok doğrsa ağır kalp hastası olacakmış yarın çapa ya randevu almaya çalışacağım daha detaylı kalp doktoruna muayene olacağız ben aldırma taraftarı değilim bütün gün karnımda hareket eden çocuğumu öldürmak istemiyorum ama doğunca da çok zor ameliyatlar geçirecekmiş o kadar zor durumdayım o kadar aradayım ki anlatamam çevrenizde böyle bi tanı alıp iyileşen oldu mu bana umut olsun.(3 tane de gebelik kaybım var bu arada imtihanlar bitmiyor)