Bebekkuzu bende daha önce hiç bebek görmemiştim ilk kendi bebeğimdi yani hiçbir bilgim yoktu, bir iki seferden sonra alışıyorsun hatta içgüdüsel oluyor bazı şeyler 😅 dilinden bi sen anlıyorsun yani. Kendini yetersiz hissetme kimsenin de öyle hissettirmesine izin verme, bebeğin hakkında en doğrusunu en iyisini sen biliyorsun, annelik bi anda yüklenen bir şey de değil bence alışma süreci var herkesin