halkatatlisi Kızlar 7 dk ya bir kasılmalarım oluyor. Bel ağrım var ama dayanamayacağım gibi değil. Nişan veya suyum gelmedi. Doğum başlangıcı mı ? 2. Gebeliğim ama ilkinde ağrıları hissetmediğim için anlayamıyorum
Htcmommyy2125 halkatatlisi düzenliyse evet geliyor gelmekte olan. Sağlıcakla kolaylıkla doğum yaparsınız inşallah 🌺
desertbird halkatatlisi yalancı sancı olabilir kaç haftalıksın geçen bende de oldu aynısı hastaneye gidince geçti
halkatatlisi Htcmommyy2125 ay inşallah uyumuşum sabaha karşı simdi uyanınca hala devam eden bel ağrım var kaç gündür sızım sızım zaten