kevserdurgun Keçiboynuzu özü (Pekmezi değil ve soğuk sıkım yazacak üzerinde ayrıca metal kaşık değdirilmeyecek. Tahta kaşıkla içilmesi gerek. Sabah akşam içmişti eşim)
Zeytinyağında bekletilmiş kuru incir (kuru incirleri bir kavanoza koyun, üzerini geçecek kadar yani incirler zeytinyağında yüzecek şekilde zeytinyağı koyun. Ağzını kapatın ve hiç güneş görmeyecek bir yerde 3 gün saklayın. 4.günün sabahında aç karnına 1 adet tüketebilirsiniz. Ve sonraki günlerde de sabahları aç karnına 1 tane tüketilecek)
Havuç suyu (katı meyve sıkacağıyla suyunu çıkartın, 1 bardak yeter. Benim eşim 1 bardak içiyordu. Ortalama 4 tane havuca denk geliyordu klasik 1 bardak. Genelde akşamları içiyordu)
Çakşır Kökü Suyu (tadı çok kötü ama şifa niyetine içilecek. Kahve fincanının yarısının da yarısı. 4’te 1’i yani. Çok güçlü bir ürün. Fazla tüketilmesi karaciğer enzimlerine zarar veriyormuş. Tüketilmesi gerekenden fazla içilmemeli)
Proxeed Plus (eczanede satılıyor, spermler için. Suda eritmeli bir ilaç zaten)
Not: Ben hiçbirşey kullanmadım, sıkıntı eşimde olduğu için o kullandı.
Bunlar tüp bebek denilen bize kullandığımız ay hamilelik haberi aldırdı. 2 oğlum var şimdi. Eşimin sperm ileri hareketli sayısı 0’dı. Tüp bebek dediler direkt. Doğal yolla olmaz dediler. Eşim bunları kullandı ve ben her iki çocuğuma da kullandığı ay hamile kaldım. Mucize gibi birşey. Hepsini ayrı ayrı araştırın. Ne demek istediğimi anlarsınız. Kadınlar kulübünde vs de çok yazıyor bunlar. Mesela sadece Çakşır kökü suyu ile hamile kalan var, sadece zeytinyağında bekletilmiş incir ile hamile kalan var gibi. Ama ben ileri hareketli sperm sayısı 0 olunca hepsini bir araya getirdim öyle kullandırdım eşime. Yalnız bir gün bile atlamadı, her gün kullandı hepsini. Allah herkese nasip etsin. Kimsenin yuvasını boş bırakmasın İnşallah. 🤲🏻🌸