Aslhna Ben 10. Haftadan beridir Lierac kullanıyorum yanında da mustela yağı falan da kullandım. Sorun şuki 24 haftalığız karın ve basende çatlak oluşmasa da göğüslerimde yeni yeni çatlak oluştuğunu farkettim.(şimdiye kadar 4 kutu bitirmeme rağmen ve Okadar düzenli kullanmama rağmen).. bu arada çok kilo da almadım şimdiye kadar 6,5 kilo aldım sdc. Ama göğüs çevresine az mı kullandım yoksa çok büyüdüğü için mi bilmiyorum yine de daha iyi bi seçenek olmadığını araştırdığım için şimdi bide lierac çatlak iyileştirici serum siparişi verdim göğüslerime kullanıcam inşallah işe yarar daha yeni yeni oluştu çnkü. Bi de yeni Hindistan cevizi yağı aldım ekstra onu da kullanıcam YouTuber anneler çok tavsiye etmiş. Sanırım bu aylardan sonra daha sık bişeyler sürmek lazım öyle duyuyorum günde 2 kurtarmıycak gibi..Gratiste var %100 organik soğuk sıkım Hindistan cevizi yağı . Yeni aldım çok da güzel kokusu var.Valla durum böyle 🤷♀️