Hanımlar dhaa önce mediplus hastanesinde Doğum yapıp memnun olanlar varmı. Her hastaneye guven olmuyor çünkü. İlk zamanlar nil Bilgen e gidiyordum ama tavrı ve tarzı hic hoşuma gitmedi . Şuan Faranak Hanıma gidiyorum, nasıl doktor yardımcı olursanız sevinirim