Bişey sormak istiyorum 35 haftalık hamileyim devlette mecburi sezeryan olucam bişeyi merak ediyorum bebek doğunca kapıda babaya gösteriyorlar mı yoksa odayamı cıkarıyorlar anneyle beraber özel hastanelerde izliyorum babaya kapıdan gösteriyorlar acaba devlette nasıl bilgisi olan varmı?