Merhaba yeni anne adayları benim de ilk bebeğim olacak Allah’ın izni ile merak ettiklerimizi yaşadığımız belirtileri burada birbirimizle paylaşalım bilgilenelim istiyorum öncelikle ben beta 10000 de öğrendim 5 haftalık olduğunu keseyi de bebeği de gördük çok şükür
Sizin beta hgc kaçtı ?