Tubbbk ikisini aynı anda emzirmek çok pratik gelmişti bana ama onun haricinde emzirme aralarında her boş bulduğum anda da sut sagiyordum birini emzirirken diğerine aynı anda sagilmis süt veriyordum sonraki beslenme saatinde tam tersini yapıyordum lansinoh biberon kullandım meme reddi yapmadı ama her bebek bir değildir bunu unutmayın bu sayede aynı anda beslemiş aynı anda gaz çıkarıp aynı anda uyumuş oluyorlardı çok pratik oluyordu benim için uzun süre böyle gittim büyüdükçe kendileri emme saatlerine karar verdiler 5. Aydan sonra bir rahatsızlık yaşadım mama desteğine de başladık ama şunu unutmayın mama öcü değildir ben ilk 5 ay kendimi çok hirpaladim mama vermeyeceğim süt sagcam sütüm var diye çok uykusuz kaldım ama mama güzel bir buluş bunu aklınızdan çıkarmayın dinlenmeye ihtiyacınız olacak çünkü