Bu kıldan rezil olacağını düşünmekte bir tek biz türklerde var sanırım. Hayatım vücudumuzun doğal anatomisi ya hani o herkes biliyor oramızda kıl çıktığını kime niye rezil olasın kendine güven böyle minik şeyler için yıpratma kendini doğamızda olan bir şey saçımızdan utanıyor muyuz hamile hamile yapamadığımız ağdadan utanalım çok saçma geliyor bana