selenayyvz zeyzeysuu kasıklarımda kramp sancı oluyor regl gibi uyku çok bastırıyor çok fazla tuvalete gidiyorum iştahım çok açık böyle belirtilerim
rumsal zeyzeysuu iştah idrar sık çıkma ve ağız kuruluğu ne kadar su içersem içeyim hep kuru sadece bunlar 😕
melismersin zeyzeysuu sadece geçmeyen bir baş ağrım vardı 🥹 tam 2 hafta. Başkada hiçbir belirtim olmadı.
selenayyvz zeyzeysuu evet değişiklik gösterebiliyor benimde sanki yemekler midemde durmuyor uçuyor 😅😅😅
fatmaagul Regl sancısı,göğüs hassasiyeti iştah açıklığı ve uyuma isteği,reglim üç gün gecikti değerim 1225,7 ikiz olma ihtimali var mı
zeyzeysuu fatmaagul doktor rendevunuz ne zaman ikiz olma ihtimalini nerden anliyorsunuz benimde reglim 4 gun gecmisti ve 4000 beya hgcg bendede varmi acava yoksa nirmalmi
wind fatmaagul beta değeriyle ikiz gebelik anlaşılmaz canım. Benimde değerim öyle ama tek kese var. Benim de regli geciknesinin 2. Günü 1264 dü. 6. Günü 8300 küsürleydeydi. Şuan 5+3 üm