Senayerva Henüz 10 haftalık gebeyim kızlar bazen uyandığımda yüz üstü yattığımı farkediyorum hemen düzeliyorum bir zararı olurmu acaba birde gerneşirken korkuyorum gerneşmenin bir zararı olurmu acaba
Deniizzz Senayerva rahatına bak bebeğinin istemediği bir pozisyonda yatamazsın o sana ağrı olarak uyarı verir Canım
Hnfvndk Senayerva bı zaman sonra ıster ıstemez yatamazsın yuzustu canım bendede oldu oyle. Sımdıden oyle yatınca uyanıyosun bıle. Şu an için zararı olmaz inşallah
Nisa01 İlerleyen zamanlarda dikkat edersin canm ben doktoruma sormuştum sırt üstü yatabilirmuyim die oda sorun olmaz karnın büyüdüğünde dikkat etmelisin demisti