Kızlar ya kafam allak bullak. 14. Hafta da %70 Erkek dedi doktor 18. Haftam da çıkıntı yok kız da olabilir dedi şuan 22+3 uz bugün ilk kız dedi sonra net göstermiyor afedersiniz pipisi görünmüyor ama yumurtalık torbasi testis gibi de olabilir dedi artık hazırlık yapmak istiyorum ama napacagim bilemiyorum 😑 baba akıl verirmisiniz