13 haftalık gebelikte ilk gebeliğim daha önce doktora gittiğimde miyom fark edilmemişti``bu sefer gittiğimde iki santim kadar miyomum olduğu göründü ben de yeni öğrendim doktor nerede olduğunu söylemedi tam olarak bebeği etkiliyor mu etkilemiyor mu herhangi bir hiçbir şey söylemedi 20 gün sonra tekrar görüşelim dedi bunu araştırdım biraz bazıları zararsız bazıları zararlı bazen bebeğe baskı uygulayabiliyormuş bazen de hiçbir şey olmuyormuş bjnu yaşayan varmı