anonimm066 Geçmiş olsun, evet maalesef kimse emzirmenin zorluğundan bahsetmiyor. Ben de dediğiniz sorunları yaşadım, hatta kanadı bir süre sonra, çocuk kanlı kanlı emdi sütü. Canım çok yanardı, ağlaya ağlaya emzirirdim. Emzirme sonrası kendi sütümü sürmek biraz iyi gelirdi. Başlarda gümüş kapak kullandım, serinletti ama sonra sonra içi ıslak kalıyor gibi oldu. Göğüs kalkanına geçtim, hava aldırıyor gibiydi. Sanki daha çabuk iyileşti öyle. Ama deneye yanıla 4 ayı buldu benimki normalleşene kadar. Merak etmeyin geçiyor. Bebek çok küçük olduğu için sürekli ememiyor, 20 dk bir memede 20 dk diğerinde tut demişlerdi bana. Eğer uyursa da uyandırıp emmeye devam etmesi için teşvik edebilirsiniz. Süt için olmasa bile rahatlama yöntemi meme arıyor olabilir, oğlum öyleydi. Dayanamayıp emzik vermiştim, neyse ki almıştı ama yine de tam olarak çözüm olmadı. Biberonla memedeki sütün akış hızı olmadığı için biberonu çabuk bitirip yine devamını isteyebilir. Ama yine de deneyebilirsiniz. Acısı bambaşka bir şey olduğu için tek bir çare bulamamıştım ben, mecbur hep vermiştim. Sizi çok iyi anlıyorum. Allah kolaylık versin inşallah 🥹