Kızlar bugün acile gittim 48 saate bir beta baktırıyordum 30 martta 7. 2 nisanda 76. 4 nisanda 175 çıktı ultrasona baktığında ise kese görülmedi yorum yapabilecek olan varmı veya durumum nasıl son adet tarihimde 14 Şubat sizce kaç haftalıktır kese ne zaman gözükür