kubrabc Temmuzsbl Merhaba, ben de medicalparkta devam ediyorum şu an, ebeler hemşireler nasıl, doğum nasıl geçti paylaşır mısınız bizimle 🙏🏻
Temmuzsbl kubrabc merhaba. İlk doğum çok güzel geçti. Normal başlayıp sezeryana döndü ikisinde de çok iyi ilgilendiler. Doktorumda çok iyi. Şuan 22. Haftadayım yine oraya gidiyorum çok memnunum ben. Doğum ve sonrası hersey çok iyi geçti benim icin